Gumka w ołówku przeznaczona jest głównie do wycierania precyzyjnych prac składających się z detali. Doskonale sprawdza się przy uzyskiwaniu przejść tonalnych. Gumkę temperuje się w temperówce.
Biała gumka wykonana z naturalnego kauczuku. Przeznaczona do wycierania ołówków o miękkich i średnich stopniach twardości. Nie pozostawia smug i nie niszczy papieru.
Charakteryzuje się wysoką czystością grafitu; klejonego na całej długości. Został wykonany z najwyższej jakości materiałów – oprawka wykonana jest z drewna cedrowego i pokryta kilkunastoma warstwami lakieru. Dzięki temu jest bardzo odporna, nie łamie się w trakcie temperowania. Znajduje zastosowanie w grafice, rysunku technicznym, plastyce, biurze oraz codziennym użyciu. Dostępny w 20 stopniach twardości od 8B do 10H.
Gioconda Infinite Black to specjalny ołówek artystyczny odpowiedni do osiągania maksymalnego stopnia intensywności czarnego koloru. Pozostawia bardzo gęsty ślad z matowym wykończeniem. Doskonale nadaje się jako substytut czarnej kredki, o bardzo wysokiej intensywności. Dobrze miesza się z kredkami, jak również współpracuje z ołówkami o bardzo miękkiej gradacji. Łącząc go z ołówkiem nadaje mu matowego wykończenia. Jest niezwykle miękki i zapewnia wysoki stopień krycia.
Biała gumka wykonana z naturalnego kauczuku. Przeznaczona do wycierania ołówków o miękkich i średnich stopniach twardości. Nie pozostawia smug i nie niszczy papieru.
Okrągły pędzel o włosiu syntetycznym, przeznaczony do techniki akwareli. Idealny do malowania detali, a także do wykonywania szerokich pociągnięć w różnych technikach akwarelowych. Sprężyste i jednocześnie wystarczająco miękkie włosie idealnie zachowuje kształt włókien, a końcówka pozwala malować drobne szczegóły i wąskie linie.
Pędzel syntetyczny sztyletowy okrągły o wysokiej elastyczności włosia (po użyciu natychmiast wraca do pierwotnego kształtu). Miękkie włosie jest specjalnie wyprofilowane, dzięki czemu idealnie nadaje się do malowania długich zaokrąglonych linii i kształtów. Świetnie sprawdza się podczas malowania stylizowanych wzorów florystycznych. Posiada drewniany uchwyt w kolorze perłowo białym. Idealny do akwareli, tempery, gwaszy oraz akryli, ale także do malowania na porcelanie czy tkaninie.
Pędzel syntetyczny płaski, szkolny o bardzo elastycznym włosiu, które nadaje się do wielu różnych technik malarskich. Pozbawiony jest szkodliwych substancji. Odpowiednio wyprofilowane włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Nie ulega zniekształceniom. Posiada drewniany, lakierowany uchwyt.
Pędzel okrągły przeznaczony jest do malowania: detali, wypełnień, cienkich i grubych linii. Wykonany jest z naturalnej sierści łasicy umieszczonej bezszwowo w mosiężnej skuwce w kolorze złotym. Trzonek pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna. Ze względu na sprężystość włosia oraz zdolność powrotu do pierwotnego kształtu; polecany jest do farb wodorozcieńczalnych (akwarela, tempera, akryl) oraz do farb olejnych.
Pędzel okrągły przeznaczony jest do malowania: detali, wypełnień, cienkich i grubych linii. Wykonany jest z nylonu. Trzonek pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna, włosie umieszczone jest bezszwowo w metalowej skuwce. Polecany jest do farb akrylowych, akwarelowych, temper oraz farb plakatowych.
Pędzel syntetyczny płaski, szkolny o bardzo elastycznym włosiu, które nadaje się do wielu różnych technik malarskich. Pozbawiony jest szkodliwych substancji. Odpowiednio wyprofilowane włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Nie ulega zniekształceniom. Posiada drewniany, lakierowany uchwyt.
Pędzel artystyczny przeznaczony do techniki akrylowej, olejnej, ale również do tempery lub gwaszu. Posiada włosie syntetyczne - nylonowe, umieszczone bezszwowo w metalowej skuwce, w kolorze czarnym. Trzon pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna.
Pędzel syntetyczny płaski o wysokiej elastyczności włosia (po użyciu natychmiast wraca do pierwotnego kształtu). Charakteryzuje się wysoką absorbcją medium, dzięki czemu jest w stanie nabierać dużą ilość farby. Odpowiednio wyprofilowane, miękkie włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Idealny do wypełniana kanciastych powierzchni bądź rozprowadzania farby. Posiada drewniany uchwyt w kolorze perłowo białym. Idealny do akwareli, tempery, gwaszy oraz akryli, ale także do malowania na porcelanie czy tkaninie.
Pędzel syntetyczny skośny o wysokiej elastyczności włosia (po użyciu natychmiast wraca do pierwotnego kształtu). Charakteryzuje się wysoką absorbcją medium, dzięki czemu jest w stanie nabierać dużą ilość farby. Odpowiednio wyprofilowane, miękkie włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Sprawdza się przy kształtach geometrycznych, a także florystycznych. Posiada drewniany uchwyt w kolorze perłowo białym. Idealny do akwareli, tempery, gwaszy oraz akryli, ale także do malowania na porcelanie czy tkaninie.
Pędzel syntetyczny WOOD LINE płaski. Przeznaczony do farb olejnych, ale także akrylowych. Posiada niezwykle odporne na uszkodzenia włosie o średniej miękkości. Łatwe do czyszczenia. Wyposażony w dłuższy niż standardowy uchwyt drewniany, co poprawia komfort użytkowania podczas malowania – pozwala zwiększyć dystans pomiędzy artystą, a obrazem i spojrzeć z szerszej perspektywy.
Pędzel syntetyczny sztyletowy płaski o wysokiej elastyczności włosia (po użyciu natychmiast wraca do pierwotnego kształtu). Miękkie włosie jest specjalnie wyprofilowane, dzięki czemu idealnie nadaje się do malowania długich zaokrąglonych linii i kształtów. Charakteryzuje się wysoką absorbcją medium, dzięki czemu jest w stanie nabierać dużą ilość farby. Świetnie sprawdza się podczas malowania stylizowanych wzorów florystycznych. Posiada drewniany uchwyt w kolorze perłowo białym. Idealny do akwareli, tempery, gwaszy oraz akryli, ale także do malowania na porcelanie czy tkaninie.
Pędzel syntetyczny koci język o wysokiej elastyczności włosia (po użyciu natychmiast wraca do pierwotnego kształtu). Charakteryzuje się wysoką absorbcją medium, dzięki czemu jest w stanie nabierać dużą ilość farby. Odpowiednio wyprofilowane, miękkie włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Idealny do wypełniana zaokrąglonych powierzchni oraz tworzenia waloru. Posiada drewniany uchwyt w kolorze perłowo białym. Idealny do akwareli, tempery, gwaszy oraz akryli, ale także do malowania na porcelanie czy tkaninie.
Pędzel okrągły przeznaczony jest do malowania: detali, wypełnień, cienkich i grubych linii. Wykonany jest z nylonu. Trzonek pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna, włosie umieszczone jest bezszwowo w metalowej skuwce. Polecany jest do farb akrylowych, akwarelowych, temper oraz farb plakatowych.
Pędzel artystyczny przeznaczony do techniki akrylowej, olejnej, ale również do tempery lub gwaszu. Posiada włosie syntetyczne - nylonowe, umieszczone bezszwowo w metalowej skuwce, w kolorze czarnym. Trzon pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna.
Pędzel syntetyczny okrągły, szkolny o bardzo elastycznym włosiu, które nadaje się do wielu różnych technik malarskich. Pozbawiony jest szkodliwych substancji. Odpowiednio wyprofilowane włosie sprawia, że nadaje się nie tylko do grubszych pociągnięć, ale również do malowania detali. Nie ulega zniekształceniom. Posiada drewniany, lakierowany uchwyt.
Okrągły pędzel o włosiu syntetycznym, przeznaczony do techniki akwareli. Idealny do malowania detali, a także do wykonywania szerokich pociągnięć w różnych technikach akwarelowych. Sprężyste i jednocześnie wystarczająco miękkie włosie idealnie zachowuje kształt włókien, a końcówka pozwala malować drobne szczegóły i wąskie linie.
Pędzel wachlarzowy przeznaczony jest do wygładzania, mieszania i uzyskiwania specjalnych efektów oraz do nadawania tekstury. Wykonany jest z naturalnej szczeciny pochodzącej z regionu Chongqing w Chinach, cenionej na światowych rynkach. Trzonek pędzla wykonany jest z lakierowanego drewna, szczecina jest umieszczona bezszwowo w mosiężnej skuwce w kolorze srebrnym. Ze względu na sprężystość włosia oraz zdolność powrotu do pierwotnego kształtu; polecany jest do farb akrylowych oraz olejnych.